Monday, April 2, 2012

kadang kadang

mood : tak terluah
music : lafaz yang tersimpan


Hye Encik Blog..maafkan saya sebab tinggal awak beberapa hari ni..tak sengajalah..ampun yaa..hahaa..qla ralit dengan berFacebook dan berTwitter dan juga melawat Blog awek-awek lain sampai terlupa blog sendiri..haaiihh..teruk..hee..now ada kat Seremban2..kat rumah akak..ni kes boring duduk rumahlah ni..hee..alaahh..lagi pun tak kesah sangat bosan duk rumah pun..tapi tadi si gedik mengada ngada anak buah qila merengek rengek ajak balik rumah dia..hadooyy..bila di pikir pikir balik..okay jugak..bole ajak akak jalan jalan sekali..haha..tu pun kalau dia tak busy lah..arrhh..dia busy ke tak busy ke..nak ajak jalan jalan gak..peduli pulak..hahaha..tetamu datang rumah kena layan..haha..okay akak kene buli dengan saya  :p


hehe..okay sebenarnya nak cakap pasal perkara yang kadang kadang
selalu berlaku dalam hidup qila nie..hehe..yannggggggg......

saya nie KADANG KADANG mengada ngada
[ngada ngada dengan "dia" je..hehe]
saya nie KADANG KADANG gila-gila
[tapi still pemalu..haha..]
saya nie KADANG KADANG suka perhatikan gerak geri orang
[benda yang saya selalu lakukan sebenarnya  :) ]
saya nie KADANG KADANG suka dimanjakan
[mintak gedik je tu..weellkkk :D ]
saya nie KADANG KADANG suka gelak sambil tangan merayap pukul orang
[HAHA..so jangan duk sebelah saya kalau saya tengah nak gelak :) ]


dan yang sebenarnya [dah macam lagu YUNA pulak dah..hehe]
banyak lagi kadang kadang yang ada pada diri saya nie..tapi kalau nak bagi tau sume sampai tahun depan tak habis kut..hehe..okay..sampai sini je..bosan..nak melawat blog blog lain pulak..bubye awak  :)

No comments:

Post a Comment