Tuesday, April 17, 2012

i love baby :)

mood : HAPPY
music : sedetik lebih :) [anuar zain kau..uhhh..adorable]


uihhh..Blog saya dah okay laa..awat sebelum nie tak boleh bukak tak tau..heran betui..suruh cek email..tapi bila cek tak dak apa pun..huu..macam macam lah..ke Encik Blog merajuk dengan saya sebab saya jarang tambah entri baru ka??haha..maaf lah eaa..busylah [ayat cover] hehe..tapi nie alhamdulillah dah okay..jangan buat hai lagi lah noh..sebab nanti kalau awak buat hai lagi saya nak luahkan isi hati nie dekat siapa??awak lah mangsa saya selalunyakan..hehe..


aqilah mohamad terlampau rindukan Blognya..haha..kelakar lah..erm btw nak cerita pasai baby nie weyh..uhhh..saya dilahairkan sebagai seorang yang sangat suka kan budak budak..haha..tak tau la pasai pa..sebab budak budak nie comei sangat kut walau pun saya dak la comei cam depa kan..HAHA..erm mungkin jugak pasai muka baby atau budak kecik nie innocent gila..hee..rasa nak picit picit ja pipi depa tuh..haha..jeles weyh..lagi lagi tengok pipi baby yang labuh tu..rasa nak cubit jaa..haha..tapi sat g kalau cubit teriak pulak..grrr..[tahan geram]


urmm hari tu setelah lama tak dukung baby,akhirya saya dapat dukung !!! HAPPY tak terkata..haha..terima kasih lah wahai makcik sebab jaga baby yang comel mcm tu dan dapat la saya dukung baby Afiya tu..hehe..nak tengok dak baby tu??nak??hehe..nie diaaa

BABY AFIYA <3


huuu..comel nyaa..geram geram..tak meragam pulak tu..haha..rasa nak bawak balik jaa..haiihh..naseb anak orang..haha..kalau anak makcik saya dah angkut da bawak balik shah alam nie..hehe..suka suka hati ja nak ambik anak orang kan..hehe..


Dan ni pulak gambar gambar saya dengan my lovely anak buah yang nakal + lasak tak reti duduk diam dan tersangat sangatlah mengada ngada..MANJA terlebih..hehe..gediks FARIS JUFRI..







dan yang last sekali ni saya..AQILAH MOHAMAD :)
Ya ALLAH..awat comei sangat tak tau..hehe
perasan sudah..weeeeee  :p
lariiiiiiii....


haha..erm awat cheq dok taip loghat utagha ni??huaaa..rindu kampung halaman lah..ohh Kedah Darul Aman..ermmm memang aman..duk kat sana pi bendang..tengok lembu [encik boo tersayang saya]..uihhh..syiookk..hehe..bila lagi nak balik kedah ni???bestnyaaaaa..rinduuu..hehe    :)


ohh nampaknya dah lari tajuk banyak ni..dari baby sampai lah ke lembu..haha..nampak tak yang exited sangat sebab Blog dah okay??macam macam nak cerita..hehe..ok bye..nanti sambung entri lain pulok eaa  :p


:)


No comments:

Post a Comment