Tuesday, April 3, 2012

i HATE .......

mood : -
music : -


huhhh..saya tak suka perasaan ni..sila pergi jauh jauh dari saya..tolonglah..saya dah janji yang saya takkan mungkin ada perasaan macam nie lagi..jadi saya tak perlukan awak..tolong pergi dari hidup saya..dan saya memang BENCI sangat sangat kalau saya rasa macam nie..menguji kesabaran saya..saya akui yang sememangnya saya takkan mungkin boleh lari dari perasaan macam nie..sebab ianya telah sebati dan memang TIDAK akan terpisah..tapi saya berharap sangat perasaan jenis nie berkurangan dalam diri saya..sebab bila rasa perasaan macam nie saya akan jadi sedih dan kecewa..jadi saya tak nak di sebab kan 1 perasaan..saya akan dapat lagi bermacam macam perasaan negatif lain..HOPE saya tidak melayan sangat perasaan nie..heee..now saya cuba untuk tersenyum dan tertawa seperti biasa  :)  :D


NAK TAU PERASAAN APA YANG SAYA ALAMI??
perasaan cemburu dan cepat merajuk'
teka arh kalau dapat tengok perasaan apa tu..haha..  :)

ok bubye..good night

No comments:

Post a Comment