Friday, March 2, 2012

tentang rasa

mood : entahlaa..
music : tentang rasa..

hye bloggers..
apa khabar??sehat??
qla alhamdulillah sehat..baru je baik dari demam
walaupun ada la batuk and selesema siket..
tapi okay okay je..wee..sayakan kuat..
hehe..


erm erm erm..kenapa tajuk entri tu macam lagu
tema vanilla coklat yang kat TV3 tu je??
hahaa..memang pun lah..
pertama kali dengar lagu tu hari tu dekat phone akak qla
macam bestlah pulak kan..pastu tibe tibe rasa nak download
hehe..then TERjadi pulak lagu favourite..
qla ada suruh si SEPET ni dengar lagu tu..
tapi tak tau la dia da dengar ke belum..
hehe


ermm..bila dengar lagu tu je kan..
saya teringat kat si SEPET tu lah..
haha..x tau lah kenapa..
lagu tu berhantu kut..
hehe..haiisshh..

erm sebenarnya saya nak bagi tau sesuatu dekat dia..
tapi tak pernah terluah..

erm saya sebenarnya..
mungin..
errmm...


saya mungkin bukan yang terbaik untuk awak..
tapi saya harap awak boleh terima saya seadanya..
saya mungkin tak secantik perempuan lain..
tapi saya harap awak bahagia dengan saya..
saya mungkin cepat merajuk..
tapi saya nak awak tau..itu bukan kehendak saya..


saya cuba jadi yang terbaik..
saya cuba buat apa yang saya mampu..
saya cuba untuk kekalkan hubungan kita..
saya cuba sedaya upaya saya untuk buat awak tersenyum..
:)  :D


saya..takut awak bosan dengan saya..
sebab saya memang kuat merajuk
saya mengaku..tapi saya x boleh elak tu..
mungkin saya terlalu manja dan tak pandai
nak kawal perasaan merajuk saya tu..
tapi...saya akan cuba..saya akan cuba x merajuk dah okay..
kesian dekat awak kan..
selalu sabar nak pujuk saya..
terima kasih sangat sangat sebab selalu
sabar dengan perangai saya ni ea SEPET..


TERIMA KASIH jugak sebab selalu ada dengan
saya masa saya sedih dan happy ea..



thanks for everythings..
i love your smile lah SEPET..
die kalau senyum memang x nampak mata..
tidur ea??HAHA..apa pun i love u..
gambar nie kenangan masa dia teman qla naek gunung kledang
untuk tangkap gambar sunrise kononnya..
tapi tak jadi sebab x nampak sangat sunrise nya..
hehehe
<3



HOI HOI HOI..tiba tiba je cik aqilah mohamad jadi jiwang
pergghh..gilalah..haha..
ngadanya...eeee...blog nie dah bertukar arah ke??
dah x gilerphotography ke??
hahaa..tak tak..belum lagi  :)

ok..rasanya dah panjang sangat membebel nie..
dah dah la tu..qla nak tidur dah..
bubyee blogers  :) 
<3
zzZZZzZzzzZ

No comments:

Post a Comment