Monday, March 26, 2012

saya tahu

music : can't let u go if i die
mood : STING  :(


warrghhhh..BOSAN pulak cuti
haha..baru cuti seminggu
tapi dah tak tau nak buat apa kat rumah
lama lagi cuti nie
dua bulan lebihh
haaa..hambik kau aqilah
cuti lah sepuas puasnya
bebas dari segala assignment dan project project
yang memeningkan kepala tu


bila cuti..aktivit biasa yang dilakukan ialah
online..berblog walking
tengok video video yang BEST dekat youtube
baca novel and tengok movie
HAHA..rutin harian tuh


erm sebenarnya
qila nak cerita something
KHAS untuk awak yang 
pernah jadi KAWAN saya
dah lama saya simpan
elok je dalam hati ni
tak terluah  :)


AWAK..
awak...awak yang bernama AM
SAYA TAHU..ramai sayangkan awak
SAYA TAHU..ramai yang ambil berat pasal awak
SAYA TAHU..ramai yang sukakan awak
SAYA TAHU..awak ada daya penarik yang kuat
SAYA TAHU..awak memang manja orangnya
SAYA TAHU..awak punya kawan yang ramai
SAYA TAHU..yang mungkin awak dah lupakan saya
SAYA TAHU..yang kita tidak akan mungkin "bermesra" macam dulu
SAYA TAHU..yang ramai tunding jari pada saya
SAYA TAHU..yang ramai bercakap bukan-bukan tentang diri saya
DAN YANG PALING SAYA TAHU..
yang saya nie jahat dimata awak dan kawan kawan awak
:(


jujur saya cakap..saya tak salahkan awak dalam apa yang berlaku ni
mungkin awak dengar pada SEBELAH pihak
kalau saya pun..mungkin saya marah..sedih
saya faham perasaan awak
tapi apa yang berlaku..saya tak terniat
perasaan saya "terhimpit" antara kawan dan kawan yang disana


perkara ini lama dah berlakukan
tapi..saya masih tak dapat nak lupakan
kita masih tidak seperti dulu
dan mungkin tak akan seperti dulu
tapi..sejujurnya..saya RINDU awak AM
sebab saya sudah anggap awak macam adik saya
dari dulu lagi..dari masa kita mula rapat
tapi..nampaknya hubungan kita tak lama macam tu
sekarang kita dah tak bertegurkan
saya selalu tengok awak
tengok awak senyum dan happy
tu dah cukup bagi saya AM


saya cuba lupakan yang kita dah tidak "semesra" dulu
tapi..bila saya online..ada ja kawan kawan 
yang disana bertanyakan tentang awak..saya tidak kesah
tapi ia membuat hati saya semakin sayu..rasa sedih
rasa bersalah terhadap awak semakin meninggi..dan yang paling penting
RASA RINDU SAYA DEKAT AWAK semakin menebal


saya harap awak terus tersenyum
mungkin saya bukan seorang kawan yang baik bagi awak
saya selalu doa awak bahagia dan berjaya
ramai kawan kawan awak yang lain disamping awak
jangan pernah takut melangkah kehadapan ea kawan


kenangan kita bertukus lumus dalam menjadi
seorang pelajar semasa semester lepas akan
saya simpan dan ingat..menandakan yang 
saya PERNAH berkawan dengan awak


P/S : tiada siapa yang memahami hati ini..ianya 
        cepat tersentuh dan mudah lembut..
        wahai hati..tabah lah..setiap yang berlaku pasti ada kebaikannya..
        ALLAH tidak akan menguji jika hambanya tidak mampu  :)



i miss u my friend
i hope you're okay,
everytime of the day
:)

No comments:

Post a Comment