Wednesday, November 10, 2010

wahai PTPTN ..

 location : ruang tamu..
mood : sebal sme PTPTN..


errghhh...TAHNIAH daku ucapkan kpade PTPTN..
kerane berjaye membuat aku menangis  kebengangan pde malam nieyh..
huhhh..x ku sangke2 krane dikau aku jdi begini..
hahhhh..x kejiwang ayat aku uh..BENGANG sebenar nyew nie seyh..
td lelok aku study tamadun islam tok final exam nieyh..
alih2 member aku si syifa text.. "pengunguman penting !! maklumat PTPTN  anda tidak lengkap..
sila hadir kan dri kew HEP pde hari esok.. "hahaa..gitu lah gak bunyi msg nyew..
da mcm dri jabatan mne jewp msg sowh dtg opis dowg kan..hee..syifa2..
then aku bce2 jewp nyirap jewp darah nie kew kepale..nsib x kne maigrain time uh..
lau x,x tggu sok dah..mlm nie gak aku g HEP..[hahaa..lau bkak]
aku nyew la gabra,aku text member kamceng aku kat dorm,si ckin uh..
"ckin,dpt msg syifa x???kau nyew PTPTN de prob doe.."2 la yg aku msg die..
die pown kate ade2..so pew ag..kuar la berbagai2 ayat yg MANIS dri mulut beliau..haha
mmg sape x bengang an..byang kan lah..tggl ag due paper jewp ag da nak cuty sem..
alih2 PTPTN wat prob..pewkebende nyew semue nie???haaiiisshh..nak x nak sok aku n keng kwan yg
ade msalah 2 kne la wat rombongan ke HEP yg terchinte 2..[eee..chinte kew??haha]
geram jewp aku..aku inform kat parents aku..ag la dowg naek hangin..ayah kate sng2 lau ssh sgt BUNGKUS sume n pindah..haaa..bwu tau..heee...GERAM NYEW !!!!!!!!!!!! 

END
grrrrrr...

No comments:

Post a Comment