Thursday, June 7, 2012

oh..terharu okay

mood : nak menangis lagi boleh tak??
music : love love love


Eyh awak..eaa..awak laa..yang tengah baca tu..kenapa awak hantar meseg kat saya siket punya panjang lebar??nak buat karangan ea??semput tau baca meseg awak satu nafas[excited punya pasal dapat meseg dari awak setelah 1 hari tak de call and meseg]..erm tak sempat nak suruh awak baca entri sebelum ni awak dah antar meseg pepanjang lebar ghituuu..baru nak antar meseg macam ni dekat awak "bacalah blog kite..kite nak bagi tau yang kite okay okay je" .. tapi tak sempat..tup tup..hahh..dapat meseg dari awak..terharu tau apa yang awak cakap tu..saya tak pernah pun suruh awak berubah laa..mana ada saya tak puas hati dengan awak..bukan tu sebenarnya..ishkk awak ni..mesti kepala tu dok pikir bukan bukankan..tu sebab awak kate awak bukan lelaki yang terbaik untuk saya kan??huhh..sebenarnya..saya yang rasa macam tu..saya yang rasa saya bukan yang terbaik untuk awak..awak layak dapat yang lagi baik dari saya..saya minta maaf sangat sangat..awak..hati saya ni lembut..tak tau la nak cakap lembut macam mana..hati perempuan memang lembut..senang terasa..kuat cemburu..cepat rasa nak marah..tapi saya sejak ada perasaan dengan awak saya elak semua tu..saya elak dari cepat cemburu buta..elak dari marah marah[sedangkan saya memang tak suka dan tak reti marah orang],elak dari perasaan perasaan negatif..tapi awak kena tau..itu lumrah seorang perempuan..ada perasaan mcam tu..walau pun kadang kadang saya berjaya mengawal nya..tapi...tak mungkin bole melawan perasaan tu sepenuhnya..dalam hal ni saya tau..saya pun bersalah..maaf kan saya..mungkin sepanjang perhubungan kita saya banyak menyusahkan awak..memang banyak..saya rasa bersalah sangat..awak terlalu baik untuk saya..so lepas ni jangan baik baik sangat dengan saya..nanti saya lagi mengada ngada..okay??and please..jangan salah kan diri awak tu..saya tak sanggup dengar awak salahkan diri awak..sayang saya kat awak buat saya rasa sakit bila saya tau awak salah kan diri sendiri sebab saya..so jangan salahkan diri ea..promise okay??




finally..saya tau awak tak suka gambar ni..tapi saya suke..sebab suka tengok muka penyek awak tu..mata sepet tu..so saya upload jugak kat sini...tak pedulik..and the last thing is..i LOVE u honey..one and only u pakcik sepet..

*nota kaki : memang saya marah,cemburu,kecewa,sakit hati,merajuk,menangis pun semalam..semua sebab awak..tapi itu semua tanda saya sayang awak tau..saya bukan suka suka je nak macam tu..cuma semalam saya tersentap sebab cara awak cakap tu serius sangat..first awak cakap tu saya dah dengar..tapi saya nak sure kan lagi..saya tanya lagi..awak masih cakap benda yang sama..3 kali saya tanya..still jawapan yang sama..tu yang buat saya kecil hati..maaf ea..sincerely..dah..SAYA TAK NAK INGAT DAH..okay??bolekan??
jangan lupa baca entri sebelum ni..itu untuk awak jugak  :)

with lots of LOVE : Aqilah Mohamad <3
bubye

No comments:

Post a Comment