Sunday, September 25, 2011

perancangan untuk cuti sem nnt :)

mood : exited nak cuti
music : blow me a kiss

hye hye..ape khabar..
haha..senangnya dalam hati..
weee wink wink..


hai aqilah..kenapa dengan awak nie
saket ke??haha
tak lah..act da lama x balik rumah..
rinddddddduuuuuuuuuuuu...
haha..so cuti sem nak dekat sangat-sangat dah
tak sabar nya saya..
cepatlah 4 ari bulan..cepat laa..
saya x sabar nak balik


jeles tengok kawan-kawan yang rumah dorang area perak nie je..
ade masa lapang siket balik..
ade masa melepak siket balik rumah..
anak MAK betul..
[padahal saya jeles sebab dorang bole balik..haha]


tak ape aqilah..da nak cuti..
relax2..haha..bile cuti..nak buat apa ea??
haaa..tgk tv puas2..haha.. [sebab kat sni x ade tv..haha]
alaahh..padahal balik rumah nnt
bukan tgk tv sangat pown cik aqilah nie
aleyh aleyh die menempek kat dalam bilik die tu..
buat apa ntah laa..hahaa..


cuti sem..x sabar nak jumpa kawan2 lama dulu..
mereka selalu kata saya terlampau sebuk sampaikan x ada masa nak meseg diorang pown
haha..maaf lah kawan..kerja bnyak..kalau di FB ade lah masa nak bercomment atau berwalling..
tapi kalau di phone susah siket..sebab malas nak pegang sepanjang masa..hehe  :D
saya balik nanti kita jumpa ya kawan..


dan bile da balik nnt..saya nak "DATING" puas-puas
dengan encik abg sayang NIKON tu..
nak luangkan masa bersamanya..owwhh..sweeet nya kita..kalah candy tuu..haha
sebab bile dekat uitm nie..qila jarang dapat dating dengan en nikon 2 slalu..
sebab banyak lagi keje yang perlu disettlekan..nama ja diploma in photography..
tp x slalu sgt bersama..sedih betul..seminggu dapat pegang sekali atau due kali jee..
kesian kat awak sebab selalu duduk dalam almari saya hari-hari..
tak apa..nanti saya cuti saya bawak awak pergi makan angin ya en nikon  :)


HAHA..itu jelah kowt perancangan masa nie untuk cuti sem
selama 7 minggu tolak 1 hari 2..haha
kalau ade lagi saya tmbah lagi laen kali..hehe..


home sick  :D

No comments:

Post a Comment