Thursday, July 7, 2011

cerita selama saya tinggal kan "beliau"

mood : happy lah !  :)
music : on the floor


assalamualaikum..hye2..
hahhh..i'm back..setelah berape lame x mengupdate gilerphotography nieyh..
haha..ari minggu jewp yg free pown [2 pown kalau free laa..huaa]
erm alangkah indah nyew dunia bile saye dapat bersantai2 seketika bersama blog n FB..hehe
rase dunie ini saya yg punye !! hehe
over pulok erkk..ngee..


nie meyh nak citer..qila da lme x on9 n update blog knape..



sbb bnde2 nie laa  :p


sycomoto :)


 en.ruzzeki yg sempoi  :)
[ subject : drawing :) ]


 3D [ subject : visual research :) ]



positive and negative 
[ subject : visual research ]


nmpk mcm siket jew kan kne buat..
mcm senang jew kan??
tp halamakkk...bukan siket..bnyk ooww..x tdow malam berape hari dah..
dalam seminggu tu mesti ade 2 atau 3 hari yg tidur x teratur..
tu x termasuk dgn slide presentation yg nak kne buat ag 2..
pergi kelas pown dengan muke yg sememeh mcm zombiii !!
grr..balik cuti sem nie tdow puas2..tp..........
2 pown kalau x dewk keje ape2 lah kaannn  :(


hee..ok habes pasal kerja,assignment,project n slide presentation :)
now nak kongsi keadaan qla kat sni mcm mne dengan kawan2 baruuuuuuuuu  :)

 alya and faten

 kawan2 group B

 najla and awa

 kida,raja,kaka n fuad

 mukhriz n kechik

 mukhriz

 dunie photography KAMI ! :)

 kechik

 alya maskuri :)

 alya dan cik sha [ lect kami yg sporting :) ]

pggil die adeq :)


hehe..course kami enjoy walaupown kje bnyk..jgn jeles !! haha  :)
done  :)

2 comments:

  1. Hai u jom join my contest...=)

    http://duniadalamjaket.blogspot.com/2011/07/limited-edition-10-contest-senyuman.html

    ReplyDelete
  2. nice phto collection here. followed :)

    ReplyDelete