Monday, September 13, 2010

sehari sblum raye..kesah nyew ;)

hari rabu mlam [8.9.10] aku n family tercinta bersame 2 org 
sepupu ku nak balik kmpung [kedah]..
dlam pkol 10 lbh gak la kitorg grak mlm 2..
mlm 2 aku kne naek kreta sepupu aku..vios ghiituu an..
haha..tp amatlah dukecite..sbb seat die tgak glew..
saket tulang2 blakang aku nieyh..aiyoo..
tp x pewk laa..nak wat cam ner an..sabaq jew la..hehe..
bertambah tension bile naek highway..
pergghhh..abah kau jam glew an..smpai hari 2 sok 
nyew last puase kne sahur tpi highway..
kat sg.perak 2..huhh..sejuk glew mkn tpi jln..
[bkan kitowg jew sahur kat stu laa..rmai ag doe]
hahaa..mcm berkelah 2..hee..kenangan 2 sahur tpi jalan..
slalu nyew balik kedah perjalanan hanye 3 jam or paling lewat 
pown 4 jam nie dah jdi 10 jam lbih..
hahaa..mcm nak patah pinggang aku dok lam kete 2..
haa sampai2 jewp kat umah aku bantai tdow..
da lam kete x leyh tdow..haa..hambik..hehehe

HABIS SUDAH..

No comments:

Post a Comment